Välkommen till min nya blogg!

Jag heter Rebecka och är 20 år! Jag startade denna bloggen för att jag vill vara med i kampen om att rädda liv. Men det är svårt och man klarar det inte på egen hand!

Bloggen kommer att handla om hur vi som privat personer kan hjälpa till, vad det finns för sätt och vilka möjligheter vi har.

Jag kommer också att skriva om världen, hur den ser ut idag, Vad som händer ute i världen och vad våra hjälporganisationer hjälper till med, vart i världen som befinner sig m.m

Jag hoppas att jag kan få med måna ungdomar och jag vet att de som händer ute i världen och hur det ser ut med fattigdom och brottslighet oftast skrivs i tidningarna. Men hur många ungdomar idag väljer att läsa tidningen eller att kolla på nyheterna så därför valde jag att starta denna bloggen och hoppas att dom ska få upp ögonen likaså dom vuxna!

Har ni några frågor eller är det någonting spreciellt ni vill att jag ska ta upp här så är det bara att säga till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0